Rondje Corps

't Rondje Corps is een jaarlijks terugkerende wielerronde, georganiseerd vanuit het RSC/RVSV. Waarbij een fietsroute van 75 km en 150 km door Nederland wordt uitgezet en gefietst door jong en oud om geld in te zamelen voor een goed doel.

Meer info

T Rondje Corps is een ondervereniging van Stichting BeSt. Stichting BeSt staat voor het inzetten van je beste beentje voor 010. Als Rondje Corps dragen wij hier aan bij, door het organiseren en realiseren van een fietsronde door Nederland. Wij focussen niet alleen op het steunen van 010, maar juist op het inzetten van 010 voor de samenleving. Elk jaar steunt het Rondje Corps een ander doel, dit doen wij door middel van donaties, sponsorgeld en inschrijvingsgeld. Wij vinden het belangrijk om iets terug te doen voor een ander om een belangrijke maatschappelijke meerwaarde te creëren.

Onze organisatie

De Collecte hartstichting commissie bestaande uit 7 studenten zal zich
ook dit jaar inzetten om het collecteren goed te laten verlopen.

Willem Janssen

Job Heemskerk