BeSt collecteweek

De collectie commissie van Stichting BeSt ontfermd zich over de jaarlijkse collecteweek. De collecteweek heeft als doel zoveel mogelijk geld op te halen voor Stichting BeSt. Het opgehaalde geld door Stichting BeSt zal worden gebruikt voor liefdadigheidsprojecten en evenementen in Rotterdam, en voor Rotterdamse bewoners.

Meer info

Onder begeleiding van de collecte commissie gaan 400 eerstejaars studenten de straat op om geld op te halen. Veel van deze studenten zijn recent pas verhuisd naar Rotterdam, en krijgen hiermee de kans meteen iets terug te doen voor hun nieuwe thuis stad. Doordat de eerstejaars studenten ook in Rotterdam de straat opgaan om te collecteren krijg je ook een “door Rotterdam voor Rotterdam” idee. Mensen op straat zijn bereid vaak meer geld te geven als ze weten dat het mensen in hun directe omgeving gaat helpen.

Onze organisatie

De Collecte hartstichting commissie bestaande uit 7 studenten zal zich
ook dit jaar inzetten om het collecteren goed te laten verlopen.

Willem Janssen

Job Heemskerk