Eeuwcadeau

In 2021 bestond Stichting BeSt 100 jaar. Daarvoor werd een vakantiebus gedoneerd. Deze bus hielp de jeugd in Rotterdam met opgroeien om een volwaardige plaats in de samenleving te krijgen, leren uit te gaan van hun eigen kracht, talenten en mogelijkheden te ontdekken, ontwikkelen en inzetten. Bekijk dit artikel voor meer informatie https://openrotterdam.nl/zomerse-schatkist-op-wielen-trekt-langs-rotterdamse-pleinen/.

Lustrumcadeau's

Als cadeau aan Rotterdam heeft Stichting BeSt ter gelegenheid van haar eerste lustrum een Stichting BeSt-court geschonken. Daarmee beschikt de stad niet alleen over de welbekende Johan Cruijff- en Richard Krajicek courts, maar ook over een heus “Stichting BeSt-court”, waar de Rotterdamse jeugd zich op kan uitleven. Het eerste “Stichting BeSt court” ligt in de deelgemeente Delfshaven en was een vurige wens van omwonenden.

Bekijk onze projecten

Onze partners

Donaties

We halen geld op voor..